.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مديرحج و زيارت مازندران به زائرين عتبات

مدير حج و زيارت مازندران گفت : زائران عتبات عاليات براي ثبت نام بايد به دفاتر مجاز زيارتي كه تحت پوشش حج و زيارت استان قرار دارند مراجعه كنند.

به گزارش شمال نيوز ، سيدحبيب‌الله ساداتي در گفت و گو با ايرنا افزود: زائرين سفرهاي زيارتي خصوصا عتبات عاليات بايد پس از اخذ حكم زيارتي كه تاريخ اعزام در آن مشخص شده است اقدام به ثبت نام نمايند.

وي در خصوص سفر غيرمجاز برخي از زائران به عتبات عاليات اظهار داشت :
در چند روز گذشته برخي از زائران كه به صورت غير مجاز به عتبات عاليات سفر كرده‌اند با مشكلات جدي روبرو شدند.

وي ادامه داد:ثبت نام از زائران خارج از دفاتر مجاز كه بدون حكم زيارتي سازمان حج و زيارت باشد غير مجاز محسوب شده و جنبه قانوني ندارد.

مدير حج و زيارت مازندران به محدويتهاي موجود در كشور عراق اشاره كرد و بيان داشت : با توجه به محدويتهاي موجود در عراق از جمله مشكلات تامين امنيت و مكان براي اسكان و تغذيه، از زايران درخواست مي‌شود براي عزيمت به اين كشور تعجيل نكنند.

"ساداتي" همچنين در خصوص زائريني كه در حال حاضر به دليل اعزام از سوي دفاتر غير مجاز درمرزهاي مهران و شلمچه بلاتكليف هستند گفت : همه اين افراد با ويزاي انفرادي مراجعه كرده‌اند كه تحت نظارت سازمان حج و زيارت نمي باشند.

وي گفت : زائران مازندراني مي‌توانند با مراجعه به سايت حج و زيارت به نشاني ‪ www.hajmazandaran.org‬اطلاعات جامع و كاملي را در خصوص اسامي دفاتر و شركتهاي مجاز و نيز اطلاعات ديگري را دريافت نمايند. .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.